Saturday, February 24, 2007

дата о3.о2.2оо7
песен-
morning comes slow today
memories push through from yesterday
where will i be tomorrow
what do i have to show

from my life
stay
i need you here for a new day to break
stay
i want you near like a shadow in my wake

flow with life down the drain
memories and force of will sustain
where will i be tomorrow
what will be left to show

from my life
stay
i need you here for a new day to break
stay
i want you near like a shadow in my wake

it's the little things
little things
little things
that make the world

stay
i need you here for a new day to break
stay
i want you near like a shadow in my wake

а Голямата Ирония е,че всъщност аз си тръгвах...
ела...каня те на кафе и шоколад...
знаеш ли,че ми липсваш?
а знаеш ли,че в онова дебилско разказче,дори и на шега,
те обявих за най-важния човек в живота ми?
песните болят..още колко?
дълбоко скритите спомени за красиви моменти
напомнят за себе си рязко и жестоко
и за секунда вече те боли глава и очите ти сълзят...

съжалявам,направих грешка
не съм сама,но сгреших като живях със заблудата
че ще си винаги до мен,когато имам нужда от теб
ти
и
ти
да,и ти също
и ти...
а ти,моля те,кажи ми като взема да ти омръзвам
не искам устните да болят,прехапани в очакване
не искам лъжи
не искам фалшиви истини
дните се стичат като дъжд по чадъра
и нима има нещо истинско?
има...
виж,аз съм истинска
научих се...ти ме научи
моля те,научи и себе си
не ме карай да настръхвам от звука на компютъра
не ме карай да търся отчаяно останките от истинската Ти
сред отломките и залепените късове фалшиво Аз
познавам очите ти с не-е-ясно-какъв-цвят...

No comments: