Monday, March 26, 2007

само като си помисля за лагера и ме заболява коремът
никога не съм искала нещо повече...
вярвам
искам десет дни само с нея и разкрепостените й приятелки
не искам никакви други познати
никой друг
___________

тези песни ми напомнят за лятото..
не просто за лятото-за онова лято
с онези пясъчни дюни и огнен залез
сега всичко е различно
никога няма да го имам отново
има магия
в начина,по който кънтят златните лъчи
на споменът в главата ми
има магия
аз винаги ще пазя тази красота...преживяна,
но съществуваща само в главата ми

кожата ми жадно пие слънцето с мисълта,
че това е същото слънце,което милваше пясъка онази вечер
и очите ми изпиват небето,копнеещи да видят още веднъж
онзи кървав залез
никога преди
и никога след
само един единствен път се осъзнава красотата
за да живееш с призраците на неизживени страсти
и непочувствани морски вълни


No comments: