Wednesday, April 4, 2007

тези дни ми се насъбраха прекалено много дни,които не са ми дни
и се чудя докога ще издържа така
продължавам да живея с някаква полу-умряла надежда
отношенията ни с моето копеуе да се съживят,но...
в момента просто тъпча на едно място
живея в някакво очакване,изчакване
иска ми се да вярвам,че нямаш време,миличка...
аз чакам...много е трудно,но седя и търпеливо чакам
чакам ТЕБ...чакам да се завърне онова момиче
онази,с която се разбирахме без думи
чакам да ме разбереш-когато поискаш,ще успееш
and still I carry on and I will forever
каквото и да става ще те обичам
но наистина ми липсваш,разбираш ли?
липсваш ми
усещаш ли как боде думата?
усещаш ли болката?
невъзможната ми се струваше готина,
но ми лиспва онази другата...искрената,истинската
обичам те и ще те чакам.

No comments: