Sunday, September 14, 2008

завъртулки


завъртулки
опитваш се да ме заплетеш във тях
но няма да успееш
защото това са едни много плоски завъртулки
а аз се хващам само на триизмерни
не те виждам истински
но няма проблем
и ти не ме виждаш
само морето знае
но то няма да каже на никого
и без това е зелено
зелените морета нямат право да говорят
и не ме карай да съчувствам на завъртулките ти
изгубих си емоциите по пътя дотук
не мога
спри да ме настъпваш! 
и свали тази глупава шапка
отдавна не можеш да ме заблудиш
под боите ти няма страст
знам го и без да го виждам
а реалността всъщност е съвсем друга
но май няма значение, а?
когато сме потънали тук
и няма кой да ни гледа
каква е разликата между реалността и това зелено море?


имам страхотно вдъхновение. почти мога да усетя присътвието му. но ми е много трудно да го преобразувам в думи и продължавам да бъда непростимо банална. 

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

coldplay - cemeteries of london 



No comments: