Saturday, December 27, 2008

2008

или иначе казано, какво съм чела през 2008ма година. 
звездичките значат, че съм ги чела и преди.
подредени са хронологически.

Майстора и Маргарита – Михаил Булгаков (още не мога да разбера хареса ли ми или не)
Сблъсък 1,2,3 – Стивън Кинг
Окото на света – 1 – Колелото на времето – Робърт Джордан (типичното фентъзи. и типично не успя да ме впечатли. но е готиничко.)
Клиентът - Джон Гришам
Дългата разходка *– Стивън Кинг
Сумрачен Патрул – Лукяненко
Последен Патрул – Лукяненко
Ресторант „Накрая на Вселената” – Дъглас Адамс (Пътеводителят беше забавен. това ми дойде малко тъпо.)
Интервю с вампир – Ан Райс
Дългата разходка * (пак..)
Птици, животни и роднини – Джералд Даръл (за разнообразие)
Хайди * – Йохана Спири (да бе, детската книжка. що не :Р)
Господин Никой – Богомил Райнов
Няма нищо по-хубаво от лошото време – Богомил Райнов
Играта на Ендър * – Орсън Скот Кард
Великият Лов – 2 – Колелото на времето – Робърт Джордан
Бригада 1
Вино от глухарчета – Рей Бредбъри (уел, това е Книгата. о.о )
Бригада 2
Изкуплението Шоушенк – Стивън Кинг (много хубаво. почти няма разлика от филма)
Мъже в черно (да бе, книга :Р )
Врява и безумство * – Уилям Фокнър  (ех.. този пич ми е идол. много добра книга.)
Записки от подземието – Достоевски
Портокал с часовников механизъм – Антъни Бъргес, или както там се чете (разтърсващо.)
Госпожа Сарторис (като за 1 лев става xD)
Гордост и предразсъдъци – Джейн Остин
Пяната на дните – Борис Виан (имам чувството, че цялото нещо е отдушник на болната фантазия на тоя xD и ми хареса, по дяволите.)

No comments: