Tuesday, November 10, 2009

може би просто искам нещо невъзможно. може би просто искам всичко. и не знам дали само съм вярвала или преди наистина съм можела да имам всичко. 
прилича на чувството, когато слушам july morning. чувството за нещо пропуснато, за нещо изплъзващо се. за нещо, което можеш да усетиш на върха на сетивата си. нещо, което е толкова силно е ярко, че си сигурен, че някога си го държал. но не успяваш да го уловиш в този живот. любов? може би.
и имам целия свят и целия живот пред себе си и никога не съм се чувствала по-малко авантюрист. и не знам дали съм открила някаква истина или съм загубила част от себе си. или и двете? 
защо всички вярваме в други хора, но не и в себе си? в красотата на други места, но не и там, където сме? защо всички вярваме, че ще намерим нещо по-добро в лондон? париж? берлин? ще ви кажа нещо. хората в америка не са по-красиви и по-умни и лондон, париж, берлин не са по-специални. плажовете на мексико не значат нищо, ако си сам. 
преди и аз вярвах, че тези места са изход. но после се огледах. аз имам прекрасно море и чайки и красиви улици с бели павета, каменни пейки и фенери, и много много красиви хора. и не, те нямат смисъл и не са достатъчни. и не, не са изход да избягам от себе си.

No comments: