Monday, December 31, 2012



всички се приготвят да се смеят или да плачат, когато една цифра се сменя
но аз съм в мир с календарите си и спокойно лекувам хремата си с неземната комбинация от уиски, шоколад и мандарини и тъжния албум на лондонски уличен музикант в ранните часове на вечерта
когато фаталното число наближи, ще се изсипем по улиците
с илюзионното чувство на единност
искам да пиша и да рискувам и да говоря, но само се повтарям
тези дни нямам изкуство на хартия
вдъхновена съм повече от всякога. но не да създавам светове в ума си
а да рисувам мечтите си върху собствения си живот
това е моето изкуство.
и помня как ми каза, че before sunrise не е реалистичен
но идеята да слезеш от влак в непознат град с непознат човек и да се влюбиш вече ми изглежда като нещо съвсем нормално
аз съм най-щастливият човек на света и никой не може да ме убеди в обратното
защото не е важно колко имаш
а колко се изумяваш от това, което имаш, постоянно 
нямам нужда да пиша поезия
защото тя е вплетена във всичко, което правя, виждам и чувствам

No comments: