Saturday, February 17, 2007

несъмаз

Това тук не съм аз.Но имам нужда.
Добре дошли.

това не съм аз...
но какво значение има,когато винаги звуча като някой друг
memories...
липсва ми...
липсват ми летните нощи...каква ирония
време...време...това е,което ми трябва
искам просто няколко часа насаме със себе си
искам за миг да бъда друга
остави ме
нали и ти го искаше?
имам нужда от почивка...просто да седя и да мисля...
мечтая за лятото...и съм спокойна,защото време няма...утре сутринта ще отворя прозореца и ще ме заслепи августовското слънце...
широки дивани,продълговати маси,чаши бира,цигара след цигара...
улавям се как мечтая за изминалите дни
жалко е
думите "нищо не е вечно" са много тъжни
и е жалко,че миговете се изнизват така подло
защото дори 'вчера' е пропит с една невероятна магия,характерна само за 'вчера',която не можем да върнем
и колкото и да ни се иска да вярваме в 'днес' ще продължим да започваме всяко изречение със 'спомняш ли си...?' и 'липсва ми...'
лъжа себе си,че имам време,когато никой го няма
не съжалявам
аз съм силна (макар и зависима..да,признавам го)
и да,има рани,които времето не лекува
книгите са нещо като обезболяващо,упойка
свивам се в ъгъла и чета ли чета
понякога смъди...зависи от книгата...
но повечето помагат да забравиш..поне за малко
аз съм силна.винаги съм била силна (това не значи,че нямам рани)

това не съм аз...
но така ми харесва...
чувствам се у дома
чувствам се свободна


No comments: