Wednesday, February 21, 2007

мирис на свобода

в последно време на езика ми е все лятото...лятото..и пак лятото
липсва ми...
слушам summers son и wander...
жадувам слънце,пясък,море
липсва ми мирисът на свобода
...
мечтая за летни нощи,щурци и път
да,път..
мечтая...
но не,не ми липсва отминалото лято
по-скоро мечтая за онова идеално лято
което никога няма да имам

мразя преходността...мразя я...МРАЗЯ!
вече не съм старата АЗ,жадуваща за промени
и все нови и нови преживявания...
...ненавиждаща хората,слаби да се изправят срещу нови начинания
сега съм силна по друг начин
и се страхувам

вече не ми се пътува,
не ми се оставят Приятели по пътя,
не ми се започва наново,забравяйки всичко
не ми се пада отново...

как да бъда напълно щастлива...
предпочитам да нямам нищо,
да не познавам красотата,
да съм сама...
вместо да имам цялата красота и щастие на света
и да знам,че един ден ще го загубя...
всичко е преходно

'перфектното сдухва'-тогава не разбрах
сега вече знам...
тъжно е...


No comments: