Friday, January 11, 2008

this is a film...

[00:08:49] Dreamer` каза: супер... саунтракът е важна част...
[00:09:27] Ерин каза: Да..

сега като се замисля, всичките ми най-най-любими филми(които не че са много), имат прекрасни саундтраци. тоест любимите ми саундтраци се оказват на любимите ми филми.

иска ми се да кажа нещо и за Аризонска мечта. не знам.
какво да кажа? че е прекрасен? еми, прекрасен е. че го обожавам? еми, обожавам го..
гледам много хубави филми, наистина. добри филми. страхотни филми. но... еми, Аризонска мечта не го заменям за нищо, днес го осъзнах.
не исках и все още не искам да го обявявам за.. Любим.
защото аз не обявявам нещо за любимо ей така.
и трябва да съм абсолютно сигурна. както стана със Стълбището.
но... истината е, че все повече ме обсебва. все повече се влюбвам в него. все повече се превръща от просто хубав филм, в нещо лично. лично и единствено и магическо.
и е хубаво.
и може да има много по-хубави филми, да. но това вече не е важно. и Танцьорка в мрака е прекрасен, и личен, и.. невероятен. но.. не е мой. *свива рамене* 
няма критерии на Любимо с главно Л. то се усеща с душата..

No comments: