Thursday, February 21, 2008

Perfect Strangers Soundtrack – Nothing’s Gonna Stop Me Now
спомням си, че много обичах този сериал. песента е много важна за мен, защото е първата, която осъзнах истински. при положение, че съм била неосъзнато лапенце без кой знае какви предпочитания, да не говорим за музика. това беше първата песен, която ме накара да усетя онова подскачащо чувство, което тогава ми беше съвсем непознато. сещате се - песен, по която тъкмо си се зарибил, харесва ти до болка, направо подскачаш от кеф, имаш света в краката си... отделно, че звучи страшно оптимистично.
Sometimes the world looks perfect,
Nothing to rearrange.
Sometimes you get a feeling
Like you need some kind of change.
No matter what the odds are this time,
Nothing's going to stand in my way.
It's my life and my dream,
Nothing's going to stop me now.

DidoHere With Me
Дайдо има страхотни песни, но не е... абе, не е мой стил. е, тази е някакво изключение, което по принцип също не е мой стил, но много го обичам. една от песните, които свързам най-вече със спомени и емоции. слушах я миналата година по това време, което ще рече от към ноември, до януари. определено е депресарска, но ми е много приятна
(бикоуз ние обичаме да се депресираме, ю ноу). винаги съм я свързвала и ще я свързвам с Вихър и няколкото седмици преди да се видим. още ми носи някаква зимна меланхолия примесена с очакване. все още си имам песните, нали?
I won't go
I won't sleep
I can't breathe
Until you're resting here with me

No comments: