Wednesday, March 26, 2008

`И ако тук се опитвам да го опиша, то е, за да не го забравя. Тъжно е да забравиш приятел.` (Малкият принц)

днес пак случайно попаднах на една стара тетрадка.
беше особено стряскащо да осъзная, че вече не мога да възприема
това минало приятелство като нещо, което реално е съществувало.
не мога да си представя, че тя е реален човек, който е стоял пред
мен някога и който реално все още съществува. като сън е. и за
пореден път проклинам времето, защото не искам да лекува раните,
не искам да лекува нищо, не искам да забравям, искам си спомените,
искам си миналото, искам си приятелите!
но както и да е. няма нужда да се размеквам. просто е тъжно..

(и, не, този път не става дума за вихър xD )

---------------------------------------------------------------------------------------

излезе новият албум на ПотФ. за протокола. хубав е.
и, знам, че е много банално, но смятам да си пиша във всеки пост
какво съм гледала и на какво съм циклила този ден. тези неща при
мен са свързани с различни периоди и са ми важни. случвало ми се
е да ме е яд, че не ги отбелязвам някъде.
та.
-------------
my blueberry nights
-------------
potf - more

No comments: