Wednesday, April 9, 2008

както винаги по това време на годината, постоянно сънувам
басейни, които се оказват празни точно, когато ще скачам, и
море, което ми стига до коленете и колкото повече се опитвам
да вляза на дълбокото, толкова повече затъвам в пясъка.
толкова ми се плува... на първо време имам нужда от една
хубава вана. имам нужда от вода. водаа.
нали знаете онези работите с елементите - огън, земя, въздух,
вода? когато бях малка не можех да си избера между въздух и
вода. обаче сега знам. не на някаква игра. просто водата е...
обожавам я, боготворя я. във всеки един вид, във всяко едно
състояние. дава ми сили, енергия. много малко неща мога да
сравнявам със стоенето под вода. пък и по принцип съм си
морско животно (въпреки че за плуване предпочитам басейните,
не отричам^^). може и от зодията ми да е. взех да си я обичам
в последно време, между другото.

двете неща, с които запомних миналото лято са звукът на
вълните, които се разбиват под прозореца на стаята ми,
докато лежа по гръб на леглото вечер. и едно гмуркане в
един басейн, в края на август, когато останах под водата
по-дълго от обикновено, съзнавайки, че ми е последното
гмуркане за лятото и следващото ще е след година..

обожаваща-морето-и-водата-по-принцип аз. :)

No comments: