Monday, April 7, 2008

вълните се разбиват под терасата ми (в спомените ми)
и аз за пръв път не се чувствам способна да се променя.

...won't save her from herself...

за пръв път се чувствам слаба пред тази, която съм.
която винаги съм била. и като прибавим и факта, че
света, в който живея в момента ме убива... много ще
е трудно. но мисля да го направя. мисля да се променя.

с мен се случиха неща, които смятах за невъзможни.
значи и това е възможно. просто трябва да поема дълбоко
въздух, да си взема всичките не-мои-песни и да...
действам. да отивам да гоня мечтите си, живота си.
заради сънищата. и музиката.

----------------------------------------------------------------------------

Belinda Carlisle - La Luna
уеел... тази песен най-специалното й е, че я търсих... ъ..
три-четири години. след като я бях чула по радиото. но
наистина обожавам припева.

----------------------------------------------------------------------------

днес гледах само отх. свърших трети сезон.

(този пост беше тотално прахосване на интернет пространство :Р)

No comments: