Thursday, June 5, 2008

преди пет години, около Димитровден, час по български език (или по-скоро писмени упражнения). пишем съчинение на поредната шантава тема. нещо от рода на 'едно невероятно изживяване'. нямам представа какви локуми съм разтягала(тогава нямах невероятни изживявания). 
Вяра писа 'със Светла на лунапарка'. не че сме били такива лапета, просто нямаше кой знае какъв избор за разтягането на локуми. писа за мен и приятелството ни. за простичкото ни прекарване на лунапарка. е, никой не разбра, че става дума за мен. нарече ме Светла. това име си остана и по нататък поради проблеми с родители и нужда от кодови имена. откъде го беше измислила остава загадка и до днес. 
никога не съм го приемала насериозно, защото го свързвах само с една приятелка на майка ми, която не харесвах.

не знам откъде ми дойде наум точно сега, но предвид новия различен и силен смисъл, който влагам с понятието Светлина, името Светла ме трясна по главата. може би за пръв път виждам в него някакво... значение.
не са ли интересни съвпаденията? след толкова време.

-----------------------------------------------------------------------------

potf - locking up the sun

No comments: