Wednesday, June 11, 2008




много пъти съм казвала, че имам особено отношение към клубната музика, хаус, техно, денс и т.н. (в частност музиката на шейн) и мисля, че е време да разясня тази наша подозрителна връзка. xD
преди година и половина не би ми минало през ума, че тези песни биха могли да ме докоснат. пък и по принцип са ми някак далечни. напомнят ми за лято, дискотеки, танци и други разни такива нещица, които много уважавам, но в повечето случаи не са за мен. и просто... това не е моят стил.
но ето, че все повече се убеждавам(гугъл каза, че така се пише), че това е нещо повече от 'моят стил'. в смисъл, постоянно въртя рок, забивам на рок, ласта ми е тъпкан с рок, но хауса заема едно доста важно място в сърцето ми. това е един съвсем различен свят. свобода. музика за щастливи хора. убийте ме, но съм минала през всякакви периоди и наблюдения и щастливите хора НЕ слушат пласибо, повярвайте. и метъл не слушат. (понастоящем ми е почти невъзможно да слушам такъв, колкото и хубав да е, дори текстовете ми се виждат ненужно депресарски, да не говорим за мелодиите/не, не ме депресира, дразни ме/)
и наистина ме докосват. по един много специален начин. обожавам го.
---------------------------------------------------------
eternal sunshine of the spotless mind

dexter s02e09-10-11

grey's anatomy s03e05-06
---------------------------------------------------------
timbaland - scream

No comments: