Monday, August 18, 2008

не веднъж са ми казвали, че обичам да критикувам другите и да им натяквам разни работи, без да мога да видя себе си. и не го отричам. имам идеали за другите, имам граници, имам очаквания, претенции. и за себе си имам, но все по-често започва да ми се струва, че винаги прекалено малко съм се вписвала в тях. пречи ми, че не мога да се погледна отстрани. просто не мога. осъзнавам, че не съм точно това, което бих искала да бъда, но не мога да преценя къде греша и как да се променя. ама изобщо.

и.. не знам, всъщност, какво да правя. просто не мога да продължавам така, трябва да се променя, а нямам представа откъде да започна.

имам нужда.. някой да ми посочи къде греша. никой не се навива да ми каже какво не харесва в мен, било от лицемерие, страх да не ме нарани, или просто не ме приема насериозно. а аз толкова отчаяно се нуждая от малко критика :/ ъх...

------------------------------------------------------------

perfume - the story of a murderer
sex and the city s6e1-9
бригада е3,4
blue velvet

------------------------------------------------------------

garbage - milk

No comments: