Wednesday, August 13, 2008

another travelin' song

Well I'm changing all my strings
I'm gonna write another travelin' song
about all the billion highways
and the cities at the break of dawn.

това съм аз. колкото и да не ми харесва мелодията на тази песен.

обичам пътуванията почти колкото изгревите. обичам... новите места. обичам да се губя (което става трудно). обичам... чуждите съдби. защото всяко непознато място е познато за някой друг. безличните ми сгради са дом за някого. човекът, когото подминавам по улицата значи всичко за друг. песен, която чуваш за пръв път е любима на някого. обичам да се опитвам да вникна в живота на другите. много е странно и хубаво и тъжно. сякаш осъзнаваш колко много хора, места, песни изпускаш...

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

sex and the city s04e12-18 , s05e1-5 (напредвам)
бригада e02 (хмм)
love actually (няя)
lost highway (има червени пердета! не бях забелязала. 
и все пак е мноого готин филма *емотиконката с веждите*)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

no doubt – don’t speak

No comments: