Sunday, August 10, 2008

summer's gone

все пак е хубаво вкъщи xD
няяя (това е в силно положителен смисъл. защото обикновено никой не ме разбира правилно като кажа 'няя')
гадно е да ходиш на много места и да живееш на много места, защото се привързваш и в един момент се оказва, че където и да се намираш, нещо ти липсва. обаче някак успявам навсякъде да се чувствам у дома и това е добре.
в главата ми се въртят всевъзможни карти, белоти, бири, гласове на хора, които няма да видя скоро.. липи, брези, автобуси, пътища, миризма на мухъл, звук от асансьор и камион за боклук. снощи с Вяра си устроихме една много меланхолична последна вечер на пейките пред блока с много прегръдки и i don't wanna miss a thing.
лятото свърши, но песента все пак е mad about you и единственото, от което имам нужда е сън и висене пред компа. 
не съм писала нищо от векове и дори не съм сигурна, че още помня как ставаше, но август и септември са ми плодородния период, така че...

п.с. обичам камиона за боклук в неделя сутрин. ама много. това е важно.

No comments: