Monday, December 1, 2008

свърши ми хубавият син ноември. обикновено е син де, сега не беше особено. не обичам декември. обаче както съм тръгнала мисля, че мога да продължа така до лятото... в смисъл, без да ми се налага да минавам през зимата. направо все едно миналото лято никога не е свършвало :Р (не съм ли пич?)

да се чудиш ти ли си, не си ли ти
да бъдеш буден, но да ти се спи
да се чудиш аз ли съм, не съм ли аз
заспиваш бавно, събуждаш се отраз

дали се чудиш ти ли си или съм аз
врати затръшвайки убиваш ли страстта
или се чудиш аз ли съм страстта
затръшвайки врати убиваща

дали се чудиш чужда ли съм аз
познаваме ли се? колко дълго? час?
да не би се чудиш чужд ли си ми ти
затръшвайки затръшващи затръшвани врати

чудиш се кое е правилно и грешно между нас
защото грешния си ти, а правилна съм аз
защото правият си ти, а грешната съм аз
защото привилни сме ние, а грешното е всичко между нас

No comments: