Monday, January 11, 2010

ще свикна да си затварям очите

Manga - Alisirim gozlerimi kapamaya

в мига, когато отворих очи, светът беше съвсем чист
без да мисля повярвах на утрешните дни с вкус на приказка
детските ми спомени са останали между лъжите
не успях да си намеря герой извън комиксите
де да не бяха розови всичките ми мечти
все въпроси задавах, но не получих отговорите
все лъжи са се говорили, все лъжи
не се събраха разделените, приказките не станаха истина
никой не проговори по улиците, в които се влюбвах
но градът никога не замълча, все плака, все плака

ако някой ми даде последна надежда
и каже, че един ден всичко ще бъде наред
може би ще повярвам на тази лъжа
и ще свикна да си затварям очите

ако само се види път, свършващ със светлина в далечината
ако само ме отнесат ангелите, преди да се предам на тъмнината
измъчваха асфалта, с кръв се напълниха пукнатините му
мечтите на колко деца са загубени из разрухата?
човек защо се забрави и предаде себе си?
на кой път колко души се простиха с живота си в името на едно нищо?
все лъжи са се говорили, все лъжи
разделените никога не се събраха, 
приказките, които слушах никога не станаха истина
никой не остана невинен, колкото ми се искаше
войната не свърши, смъртта не намаля

ако някой ми даде последна надежда
и каже, че един ден всичко ще бъде наред
може би ще повярвам на тази лъжа
и ще свикна да си затварям очите

ако някой иска песента, мога да му я пратя

No comments: