Friday, September 7, 2007

ever dream

днес изкачих още едно стъпало.
когато достигна върха какво ще правя?:)

музиката си остава най-истинското нещо.
даскало малко по малко се приближава,а аз не съм си мръднала задника дори да изляза.после ще съжалявам.но си обичам компютъра и трябва да прекарвам време с него,все пак :) .

искам да вляза вътре в някоя песен.не знам дали е хубаво,че нямам мечти.мисля си дали е хубаво,че нищо не може да ме учуди.е,още не съм загубила тръпката.
живее ми се. :)

КАЗВАТ

казват,живеем в зелени поля със златни жита,
но аз виждам ли ги,нямам идея.
под прозореца ми растяха красиви цветя,
но не съм поглеждала толкова време...

морето синьо е,казват,било.
не помня,казват,но някога е било мое.
небето синьо е,казват,било.
все гледам надолу,но не и нагоре!

червени домати узрели са,казват.
есента идвала с красота...

я,небето синьо е станало!
защо не съм гледала?къде съм била?

о7.о9.2оо7

No comments: