Thursday, November 15, 2007

да, да, да, липсва ми емо-ция.
нямам чувство, нямам причина.
не искам нищо,спокойно,
имам всичко.
няма да те карам да ми
носиш някое мечтано чувство.
липсва ми само малко емо-ция.
да, да, да, само малко...
промяна?
няма да копнея за сиво море,
имам си есента, спокойно.
липсва ми само
малко
малко
емо-ция


отново... или по-точно 'все още', ме е страх повече да не изгубя чувството, отколкото, че ще ме наранят. страшно е. тъжно е. много е страшно. и направо усещам как ми се изплъзва.
нямам място там. знам. нито имам нужда от място там. обаче времето тук е прекалено гъсто, прекалено жестоко, прекалено... забравящо. времето лекува всичко, обаче, по дяволите, не искам да лекува нищо! искам си спомените! искам си чувството!

Couse I rather feel pain than nothing at all

No comments: