Monday, May 5, 2008

този блог изглежда толкова зарязан. не се е случвало да не пиша толкова дълго. ласт.фм-ът ми също е хванал прах.  този път никъде не съм ходила. тук бях. просто малко почивка. прочистване от форуми, блогове, чатове и компютърна зависимост. наблегнах на книгите, филмите и спането (сигурно се питате ученето къде влиза в тази схема. еми, не влиза xD).

дните се нижат много бързо и не мога да кажа, че ми е скучно.

I dance in tune with what I fear, to do adrenaline
Completely rapt with what i hear
When passion colors everything

I guess that's why it's raining diamonds,
Sweet happiness in tears.
Crying Heaven, shed your diamonds,
Diamonds for tears.

междувременно все още се боря... да не забравя.. чувството.

вали дъжд. много е красиво. 
постоянно съм в някаква еуфория.
вече правим планове за морето. и този път ще отделя повече време на морето и на изгревите. и на вълните. прекалено много ги сънувах.

имам мераци за откриване на нови любими групи. или по-скоро нещо като предчувствие за една група. трябва ми нещо ново и различно и хубаво. и сега имам намерение за пръв път от много месеци, да не кажа повече от година, да легна с мп3то и да слушам и да слушам...

No comments: