Friday, December 24, 2010

казвала съм колко обичам думите. днес искам да кажа колко адски много ги обожавам. имам любими думи, имам такива, които ми звучат странно и такива, които ми звучат абсурдно. но езикът е изкуство. сила. чувство. 
да учиш чужд език е като да преоткриеш себе си. като да откриеш едно друго аз в себе си. малко по малко.. и в онзи миг... когато думите престанат за бъдат просто сбор от звуци и започнат да изобразяват картини.. и когато започнеш да ги усещаш и да ги сънуваш... това е. като да се влюбиш. едно от най-невероятните чувства евър.
нали знаете как казват, че всеки има едно нещо, в което е наистина наистина добър? е, това е моето.
учителката ми по английски във втори клас беше казала, че цял живот ще се занимавам с езици. мисля си, че е била много права.

No comments: