Tuesday, November 15, 2011

няма нищо по-хубаво от чувството, че си на най-правилното място на света и не искаш да бъдеш никъде никъде другаде в този момент.
тази година есента е само красива. може би само така ми се струва, но косата ми става все по-рижава. като листата.
слушам много музика. преоткривам anna nalick на едно по-друго ниво.
казаха ми, че мисля затворено и трябва да си призная, че съм отвикнала да бъда креативна, но .
пиша есета и истории до четири сутринта и е трудно, но дори когато ми прилошава от много кафета и недоспиване, не бих го заменила за нищо.
днес имах най-прекрасният изпит на света и може да не се cправих съвсем добре, но дори само еуфорията ми е достатъчна. влюбена съм и по никакъв начин не мога да опиша неизмеримата си любов към монтажа на два последователни кадъра или магията на един простичък storyboard.
обичам обичам обичам обичам обичам обичам
и това ме прави най-добрата
за пръв път се боря със себе си, за себе си, за нещо друго
и съм влюбена, да
много много много
във всичко, което правя.

No comments: