Friday, September 21, 2012

time isn't made for waiting...

светът ми се завърта отново само за броени часове, точно когато мислех, че всичко се е успокоило поне за няколко месеца
и рева докато вървя по улиците, обаче не от тъга, а от вълнение
и изумление как може съдбата отново така перфектно да си играе с мен
2012та не спира да ме изненадва
имам чувството, че бяхме във венеция преди векове
а като си помисля, че това дори беше първото ми пътуване
всеки януари се обръщам назад и се чудя как е възможно да е толкова епично всичко и после поглеждам напред и се чудя как е възможно изобщо да стане по епично
и то винаги става тоолкова епично, че не е истина

най-големият ми проблем е, че не знам кой от всичките епични сценарии за живота си да избера
не мога да имам всичко
но мога да опитам

и заминавам за торино, пичоуе :РР
не мога, просто не ми е в сърцето да изпускам възможности, няма да си го простя ако не отида..

No comments: